poniedziałek, 23 sierpnia 2010

Estera :: sesja plenerowa

Planowałem tę sesję z dużym wyprzedzeniem. Jednakże ostatecznie wyglądała ona zupełnie inaczej niż ją wcześniej zaplanowałem. Inne miejsce i inni ludzie. I wcale nie żałuję! Jak się okazało w Bielsku Podlaskim mieszkają wspaniałe modelki. Estera, tak jak jej biblijna imienniczka  objawiła swój niezłomny charakter w trudnych okolicznościach. Mam nadzieję, że udało mi się uchwycić niezwykłą osobowość mojej modelki.

Sesja plenerowa, modelka Białystok

Sesja plenerowa, modelka Białystok

Sesja plenerowa, modelka Białystok

Sesja plenerowa, modelka Białystok

Sesja plenerowa, modelka Białystok

Sesja plenerowa, modelka Białystok

Sesja plenerowa, modelka Białystok

Sesja plenerowa, modelka Białystok

Sesja plenerowa, modelka Białystok

Sesja plenerowa, modelka Białystok

Sesja plenerowa, modelka Białystok

Sesja plenerowa, modelka Białystok

Sesja plenerowa, modelka Białystok

Sesja plenerowa, modelka Białystok

Sesja plenerowa, modelka Białystok

Sesja plenerowa, modelka Białystok

Brak komentarzy: